wtorek, 4 grudnia 2012

Początek ...

 Serdecznie Witam Wszystkich tych ,którzy z chęcią czy ciekawością bądź po prostu z nudy zajrzeli na mój link i przeczytali pierwszy wpis.

 

 Może jednak zacznę od początku .

Skąd pomysł na taką formę przekazu ?Parę dni temu miałam okazje obejrzeć program poświęcony Handlu Zagrożonymi Gatunkami Zwierząt i to co zobaczyłam w 26minutowym programie wywarło na mnie okropne,straszne wrażenie,poczułam niechęć do ludzi przez to co robią zwierzętom ,które przecież nie mogą nam powiedzieć co czują.Przez pierwsze chwile miałam sto pomysłów na to, że chcę jakoś pomoc i wtedy pomyślałam,że spróbuje założyć bloga i poświęcę sprawą ,które mają miejsce każdego dnia gdzieś na świecie, a My nawet nie zdajemy sobie sprawy z liczby cierpiących zwierząt . Na co dzień również pracuję od 2 lat jako wolontariuszka w Poznańskim Schronisku dla Zwierząt i wiele razy widziałam  krzywdę jaką ludzie wyrządzają zwierzętom,porzucając je gdziekolwiek, przy drogach ,w lasach ,przywiązując je, nie dając szansy na uwolnienie.Bez serca ,zastanowienia, pozostawiając na zawsze w psychice czworonoga ślad, krzywde. I dlaczego tak musi być ? Dlaczego ludzie traktują zwierzęta jako nieudane prezenty,czy zabawki które się znudziły?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz