czwartek, 3 stycznia 2013

Nowy rok,nowe postanowienia.

A więc Nowy Rok za nami.
Czas ruszyć z nowymi postanowieniami,nowymi celami .

Mam nadzieję,że u Was 2013 rok zaczął się równie pozytywnie jak dla mnie.
Jak pisałam Wam ostatnio wybierałam się na Gale w której zostałam wyróżniona jako Poznański Wolontariusz Roku zrobiło się z tego strasznie duże zamieszanie ,bo po publikacji artykuły o mnie w dodatku Gazety Wyborczej -Wysokie Obcasy otrzymałam telefon z telewizji regionalnej w sprawie wywiadu.I tak zaczyna się właśnie machina rozkręcać,jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa,dumna i poniekąd spełniona bo zaczynam czuć ,że jednak ludzie rozumieją to jak ja czy inni chcą pomagać.Poznaję coraz więcej fantastycznych osób,które pomagają w świetny sposób i możemy wymienić się doświadczeniami i spostrzeżeniami a wierze,że każdy ma jakiś kawałek wewnętrznego dobra w sobie.Skoro ja potrafiłam je odnaleźć to i inni mogą też ;)

Moje życie od jakiegoś czasu sądze,że zaczyna się stabilizowac, wiem czego chcę w życiu co chce robić i wiem,ze konsekwetnie będe dąrzyć do tego aby spełnić się.
Życzyłabym każdemu aby odnalazł w życiu to co chce robić ,co daję takiego"kopa" co napędza,bo to dużo ułatwia gdy w życiu mamy sprecyzowany cel wszystkio inaczej się toczy.W życiu trzeba mieć ustawione pewne hierarchie,priorytety,rzeczy ważne i ważniejsze.Ważne żeby się nie poddawać,być stanowczym i mieć przy sobie ludzi dla których jesteśmy ważni,którzy nas rozumieją. Na szczęście mam kilka takich osób ,którym bardzo dziękuje za obecność,za przyjaźń i miłość.Staram się być dla nich najlepsza jaka mogę być i wiem,że oni robią to samo dla mnie.
Jest to jedna z tych rzeczy w moim życiu ,która chce żeby była zawsze, żeby Ci ludzie byli ze mną w każdej chwili.

Dzisiaj za wiele nie będę się rozpisywać,bo jest to świeży okres ,dopiero co za nami święta,sylwester a przede mną gorący okres sesji ,i ostatniego semestru do końca studiów... ach niestety i na szczęście zmierzam ku końcowi I stopnia studiów jednak na tym moja nauka się nie kończy ;)Dlatego też do konkretniejszego wątku musicie trochę poczekać.Póki co chciałabym dodać linki na które warto abyście zajrzeli.może ktoś z Was chciałby przy rozliczaniu pitów przekazać 1%podatku na Fundacje Niesięmy Nadzieję ,ze szczerego serca mogą powiedzieć że warto wesprzeć właśnią tą organizacje.
 http://niesiemynadzieje.pl/index.php?id=4

dodaje link do Fundacji w której także działam 
 http://www.fundacja-fiona.org.pl/

Póki co życzę Wam wszystkim aby ten Nowy Rok był jak najbardziej spełniony ,bogaty i zdrowy.



Ps: 27 grudnia skończyłam wreszcie 21 lat dziękuje wszystkim za życzenia a przede wszystkim moim rodzicom za to ,że są Zawsze ze mną  ;) <3



Pozdrawiam S . ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz