wtorek, 4 grudnia 2012

Pseudo-hodowcy !

 Cześć ! ;)


Jak widać za Naszymi oknami pomału dają się we znaki jesienne przymrozki ,deszcz i przede wszystkim jesienna chandra !
Wakacje już niestety za Nami ,szczególnie grono studentów w tym także Ja musieliśmy pożegnać się z letnią labą i zaczęliśmy zajęcia !Smutek
Wraz z ostatnim rokiem studiów dla mnie zaczął się czas ,pełnej mobilizacji i działania.Czasami nawet doba wydaję mi się za krótka na to co chciałabym robić a jest tego mnóstwo.Uwierzcie mi ,że czasami czuję ,że głowa mi zaraz eksploduje od nadmiaru pomysłów na siebie i swoje życie. Głównie wszystko to cały czas opiera się na działaniach charytatywnych,udało mi nareszcie trafić do Fundacji  mam nadzieje odpowiedniej dla mnie. Obecnie jak wspominałam pewnie na początku -działam od 2 lat w Fundacji Niesiemy Nadzieję i jestem z tego bardzo zadowolona,mogę się rozwijać,zdobywać doświadczenie a przede wszystkim poznałam fantastycznych ludzi.Miałam w planach trafić na kolejną Organizacje ,która będzie dawała mi taką samą satysfakcje i udało mi się .Najbardziej podoba mi się to,że tutaj w Poznaniu można spotkać wiele miejsc,organizacji gdzie naprawdę ludzie chcą pomagać nie tylko w 100% ale nawet w 200% .
To wszystko było tytułem wstępu zarówno mojego kolejnego postu jak i mojego życia jednak oczywiście do rzeczy,bo jest pewien temat który ostatnio szczególnie mnie zaciekawił i chciałabym podzielić się tym z Wami.Niedawno nawet zaczęłam bardzo lubić te moje weny na post raz w miesiącu ,ponieważ wydają mi się nie dosyć że bardzo ważne to z niesamowitym przekazem i tak chciałabym dalej działaćMrugnięcie okiem
Możliwe,że ktoś z Was słyszał o tzw”pseudo-hodowlach’ zwierząt głownie psów.Mi także zdarzyło się kilka razy trafić jednak nie zagłębiałam się w tą problematykę zbyt szczegółowo jak się okazało bardzo nie słusznie.Problem jest duży i nie wiem sama czy napisać ,że sytuacja ta polepsza się czy pogarsza może powiem,że jest to wszystko na takim „środku” .Powstają różnego rodzaju Organizacje,które walczą z pseudo-hodowla,policja także stara działać się w tej sprawie jednak wciąż powstają coraz to nowsze miejsca gdzie psy traktowane są okropnie.Nawet sobie nie wyobrażamy w jakich warunkach znajdują się psy,często nawet kupujemy w takich hodowlach psiaka i nie mamy świadomości,że przyczyniamy sie do tego że hodowca widzą popyt na daną rasę działa w ten sposób dalej .Psy są często zamykane w ciemnych piwnicach,szopach,zimnych pomieszczeniach,bez światła dziennego,nie wychodzą na spacery,karmione są zepsutym jedzeniem a nie kiedy jedzą pozostałości po sobie wzajemnie.Leczono bez opieki weterynarza,a żeby suczka mogła oszczenić się 3 raz w roku (gdyż suka ma tzw”cieczkę” 2razy w roku) dostaje sterydy .Są wykończone fizycznie i psychicznie,cierpią po to aby ktoś mógł mieć „rasowego pieska”maluchy,które nie spełniają kategorii ‘ślicznego,rasowego pieska” są najzwyczajniej w świecie zabijane .Suki przyczepiane są do krótkich łańcuchów by mogły odchować maluchy a gdy już to zrobią są dopuszczane po raz kolejny i tak cały czas.Dlatego chciałabym ostrzec Was właśnie przed nabywaniem zwierząt z hodowli .Chyba nikt z Nas nie chciałby przyczynić się do dalszego traktowanie w ten sposób zwierząt .A przede wszystkim My możemy mieć tutaj jak największy wpływ .Bardzo chciałabym zmienić los tych zwierząt jednak wiem ,że sama nie dam rady dlatego też mam do Was właśnie w tej kwestii wielką prośbę abyście byli przezorni gdy kupujecie psiaka z jakiejkolwiek hodowli a najlepiej nie róbcie tego w Schroniskach czeka wiele psiaków,którym marzy się dom i rodzina .I starajcie się uświadamiać w tym problemie innych.Tutaj możemy pomóc podwójnie nie dosyć,że nie przyczyniając się do poszerzania pseudo-hodowli to jeszcze adoptując jakiegoś psiaka czy kota ze Schroniska ,gdzie pomału zbliża sie najgorszy okres dla nich czyli zima. Zwierzaki marzną,cierpią i wciąż czekają na nowych właścicieli a niestety zimą jest im dodatkowo ciężko z powodu panujących warunków atmosferycznych.Więc pamiętajcie o tych miejscach ,odwiedźcie ,rozejrzycie się na pewno któryś czworonóg wywoła w Was takie uczucia jak żaden inny ,zresztą pamiętajmy

Pies ze Schroniska Kocha Najmocniej”


Poniżej kilka zdjęc warunków i psów z pseudo-hodowoli.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz